زمان برگزاری آزمون استخدامی ۹۹+ جزئیات-راهبرد معاصر

زمان برگزاری آزمون استخدامی ۹۹+ جزئیات

زمان برگزاری آزمون استخدامی ۹۹ مشخص شد. در ادامه جزئیات بیشتر از نحوه و زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۹ را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 11
کد خبر: ۵۴۳۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ آزمون استخدامی 99 به زودی برگزار می شود. دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سال 99 دهم شهریورماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. در ادامه جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی سال 99 را بخوانید.

 

یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و تشریفات آموزش و پرورش درباره وضعیت استخدام نیرو‌های جدید از طریق برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: دهم شهریور ماه دفترچه آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش بارگذاری می‌شود و امکان مطالعه سپس نام نویسی در این آزمون برای واجدین شرایط وجود دارد.

 

او ادامه داد: در آزمون استخدامی از همه رشته‌هایی که اعلام نیاز داشتیم جذب نیرو خواهیم داشت و سهمیه‌هایی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش درباره تعداد سهمیه‌های در نظر گرفته شده بیان کرد: ۲۷ هزار و ۳۰۰ نیروی جدید برای امسال در نظر گرفتیم همچنین نزدیک به ۵ هزار سهمیه هم از سال گذشته داشتیم که در مجموع بیش از ۳۲ هزار نفر در مناطق مختلف کشور و رشته‌های مختلف پذیرش خواهیم داشت.

 

حسین‌بر گفت: سهمیه‌های در نظر گرفته شده مبتنی بر نیاز خواهد بود و اولویت امسال نسبت به سنوات گذشته جذب نیرو برای هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای است و تمام پذیرفته‌شدگان بعد از گذراندن یکسال دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان از مهر ۱۴۰۰ در کلاس‌های درس به کار گرفته می‌شوند.

 

 

دانلود سوالات استخدامی 99 | جدیدترین سوالات + پاسخ نامه

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار